7 vprašanj

Vprašanja, ki jih morate zastaviti nepremičninskemu posredniku

Modri kupci nepremičnin opravijo intervju z več potencialnimi posredniki, preden se odločijo, koga bodo najeli. To je več kot logično — prodaja nepremičnine je ena večjih, za mnoge celo največja finančna transakcija v življenju.

Vendar pričakujte kar nekaj konkretnih vprašanj tudi s strani (dobrih) nepremičninskih posrednikov. Predvsem vprašanj, ki poizvedujejo o vaši resnosti in motivaciji glede vašega aktivnega sodelovanja v projektu.

Zahvalite se za sodelovanje tistim posrednikom, ki hočejo kar po hitrem postopku preiti na podpis pogodbe. Tako, kot se vi ne bi odločili za prvega posrednika, ki bi ga srečali na cesti, se tudi dobri posredniki vedno natančno pozanimajo, s kom bodo sodelovali. Samo tako so lahko uspešni.

Torej, odločili ste se, da prodate svojo nepremičnino.

Tu je sedem osnovnih vprašanj, ki jih morate zastaviti sogovornikom, ko izbirate svojega nepremičninskega posrednika.

Vprašanje št. 1
Kakšen je vaš marketinški načrt za prodajo moje nepremičnine?

Kot prodajalec boste želeli vedeti …

  • Natančen potek korakov — od prve do zadnje aktivnosti
  • Kje in kako pogosto bo agencija oglaševala nepremičnino
  • Kako bo prodaja nepremičnine promovirana na spletu
Vprašanje št. 2
Katere so tri najpomembnejše stvari, v katerih se razlikujete od konkurence?
(V čem ste drugačni/boljši?)

Dober posrednik ne bo omahoval pri odgovoru na to vprašanje. Idealno je, če boste slišali nekaj v tem smislu …

  1. Znamo pozorno poslušati in razumeti želje in pričakovanja lastnika nepremičnine.
  2. Natančno znamo oceniti, kdo so ciljni kupci vaše nepremičnine. Potem pa celotno prodajno promocijo prilagodimo temu.
  3. Kupce iščemo z inovativnimi marketinškimi prijemi.
  4. Naše partnerje redno obveščamo o poteku prodajnih aktivnosti.

Ne želite si povprečnega nepremičninskega posrednika. Želite posrednika, ki bo odstopal od drugih na vseh najpomembnejših področjih. (In ki bo lahko svoje besede tudi podkrepil z dokazi).

Seveda ima vsak človek svoje standarde, a tu je nekaj stvari, ki se zdijo večini prodajalcev in kupcev najpomembnejše. Nepremičninski posrednik, s katerim želite sodelovati, bi moral imeti vse spodaj naštete lastnosti …

  • Biti pošten in vreden zaupanja
  • Odločen in vztrajen
  • Odličen pogajalec
  • Dosegljiv po telefonu ali e-mailu
  • Prijazen in ustrežljiv (v nasprotju z agenti, ki nenehno vršijo pritisk)
  • Analitičen in preudaren
  • Pripravljen prilagoditi se vašemu urniku in urniku potencialnih kupcev
  • Sposoben ohraniti vedrino in smisel za humor tudi v bolj stresnih situacijah.
Vprašanje št. 3
Kakšno strokovno podporo in pomoč lahko pričakujem od vas?

Med odgovori, ki jih boste želeli slišali od nepremičninskega posrednika, morajo biti obvezno tudi naslednje aktivnosti …

  • Pomoč pri določitvi pravilne prodajne cene
  • Nasvete in napotke o tem, kako pripraviti nepremičnino za slikanje (lepše in atraktivnejše slike pritegnejo več potencialnih kupcev, kar običajno rezultira v hitrejši in boljši prodaji)
  • Priporočila, kako pripraviti nepremičnino za oglede potencialnih kupcev
  • Pomoč pri pogajanjih
  • Svetovanje pri sklenitvi dogovora in zaključku posla
Vprašanje št. 4
Imate program VIP prodajalec oz. podoben program obveščanja?

Neprijetna resnica je, da večina agentov vloži veliko več energije v nagovarjanje prodajalca k dogovoru o prodaji njegove nepremičnine, kot pa v intenzivno trženje, ko je pogodba enkrat sklenjena.

Potem, ko zakopljejo vašo ponudbo med tisoče podobnih na internetu in objavijo nekaj neopaznih oglasov, jih je veliko težje kontaktirati. Redno in natančno obveščanje svojih partnerjev o izvedenih aktivnostih se nahaja dokaj nizko na prioritetni lestvici njihovih dnevnih opravil. In če ne bodo mogli pokazati napredka pri prodaji vaše nepremičninine, boste zadnja oseba, s katero bodo želeli govoriti.

Zato se dobro pozanimajte, ali ima podjetje vzpostavljen sistem obveščanja. Potrebujete redne in točne informacije vsaj o naslednjem …

  • o statistikah spletnih ogledov in kontaktov
  • o telefonskih poizvedovanjih potencialnih kupcev
  • o opravljenih ogledih nepremičnine
  • o odzivih in komentarjih potencialnih kupcev
  • o drugih tekočih operativnih aktivnostih.
Vprašanje št. 5
V kakšnem času vrnete telefonski klic in odgovorite na e-mail sporočilo?

Na to temo je slišati največ pritožb čez nepremičninske posrednike. Če boste dobili občutek, da traja celo večnost preden se odzovejo, ali pa boste celo že imeli izkušnjo, da podjetje obljublja eno, naredi pa drugo … poiščite drugega posrednika.

Čisto preprosto. Če ne morejo odgovoriti na vaš klic ali e-mail v doglednem času, potem se tudi drugih dogovorov verjetno ne bodo uspeli držati. Poleg tega … vaš čas je dragocen. Potrebujete posrednika, ki bo to razumel.

Vprašanje št. 6
Kakšno jamstvo ponujate?
Če podpišete pogodbo o posredovanju pri prodaji vaše nepremičnine, potem pa ugotovite, da niste zadovoljni s storitvami podjetja — ali imate v tem primeru možnost odstopiti od pogodbe?
Vprašanje št. 7
Česa še nisem vprašal(a), pa bi moral(a) vedeti?

Bodite zelo pozorni na to, kako nepremičninski posredniki odgovarjajo na to vprašanje. Če se odgovor glasi, da ste že vse bistveno vprašali, nimate ravno razlogov za pretirano zadovoljstvo. Prodaja nepremičnine je tako zahteven projekt, da je vedno kakšen pomemben vidik, ki ga je še potrebno osvetliti, da bi dosegli maksimalen rezultat.

Če nič drugega, je to vprašenje priložnost za posrednika, da naredi povzetek akcijskega načrta za uspešno prodajo vaše nepremičnine.

Compare listings

Compare